Nu blottar jag mig

                
En regel jag har är att försöka att inte skriva ut negativia delar i bloggen,

jag vet att det kan smitta av sig och jag vet att det inte är särsilt underhållande att läsa. Tror därför att jag ibland har svårt att komma på saker att skriva om när jag har någonting i bakhuvudet som verkligen vill ut. Men jag tycker inte det är rättvist mot er läsare som jag har, jag är verkligen inte på någon elit nivå, men er guldkorn som faktiskt klickar er in här varje dag för att se vad jag har att säga. Det inspirerar mig.

Samtidigt som jag är glad att jag har er, missförstå mig rätt, så får jag sån phsykisk frustration när jag inte har någonting att skriva eller när jag inte ser några framsteg. Jag vill att ni ska bli glada av att klicka er in här, jag vill inte att ni ska klicka er in och tänka "åh men uppdatera då" för jag vet att det kan vara så. En av de bästa kommentarerna jag har fått på bloggen var en tjej som skrev att hon hade min blogg först i en lista och blev alltid så glad av att kolla min blogg, jag lever på den enkla kommentaren fortfarande. Era kommentarer gör mig motiverad och jag upplever att det har varit dåligt med kommentarer det senaste men skyller inte på er utan på mig själv, min uppdatering och mina inlägg har inte varit någonting att komma med.
Jag vet inte vart dethär leder, jag kände bara att jag ville blotta mig. Hoppas att ni har en kanon kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: trogen läsare!!

Hoppas du mår bättre snart <3

2010-05-13 @ 23:14:12
Postat av: elin

det är alltid lika roligt att du uppdaterar - vad det än är, och när det än är. en fördel med att det inte är flera uppdateringar varje dag är ju att man hinner längta efter ett nytt inlägg :) och det är inte heller roligt att läsa en blogg som bara uppdateras för att uppdateras. skriv när du har lust att göra det, du kommer säkert få mer inspiration in time! så oroa dig inte :)

2010-05-14 @ 00:05:23
Postat av: Kristin

Din blogg är underbar att läsa. Den påminner om en känsla som jag tycker att alla ska känna. När jag läser din blogg tänker jag på självsäkerhet. Och faktiskt så tror jag att din blogg har givit mig en mycket större självsäkerhet. För ett år sen tog jag åt mig alla kommentarer från folk, vänner, bekanta, familj och folk jag inte känner. Det var ungefär då jag började läsa din blogg. Och nu har jag nog fått den värsta kommentaren i mitt liv, av en som skall föreställa sig min vän. Och jag tog inte åt mig. Det är nog det största steget i mitt liv, och jag tror det är pga den känslan du förmedlar i din blogg. Du är en utav mina stora inspirationskällor.

2010-05-14 @ 01:49:39
URL: http://sidewalkdancing.blogg.se/
Postat av: :D

Hey! just to let you know... i follow your blog all the way from australia! :)

2010-05-15 @ 04:04:21
Postat av: andré linander

Du är en riktigt stor inspirationskälla för mig och många andra. På många olika vis, inte bara för att säga det men man blir alltid lite glad innombords när du har uppdaterat. Vet inte varför!

Keep it up!

2010-05-15 @ 13:04:21
Postat av: bonden

Jag blir glad när jag klickar in här. ( och lite avundsjuk, men det vill jag egentligen inte säga. )

2010-05-25 @ 23:56:55
URL: http://jhultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0