Ang. Kritik


square eyes

Jag gjorde tidigare ett inlägg där jag bad er att berätta vad ni gillade samt inte gillade. Ni hade möjlighet att berätta vad ni ville se mer utav och dylikt. Jag lät inlägget ligga uppe i ett par dagar och jag trodde faktiskt att jag skulle få in mer kritik. Kul av er som skrev iallafall! (credz to ya'll!) 


fortsätt som du har gjort! dock lite mer inlägg, om inte de är för mycket begärt? haha. de är så mysigt att läsa lite om ditt liv :)
Självklart är det inte för mycket begärt, vill ni se mer inlägg är det något jag får förbättra!

Vore kul att se lite mer vad du inspireras av och liknande! :)
Såsom bilder jag brukade lägga ut? Eller allmänna saker? Själv tycker jag det är lite svårt att förstå vad folk menar när ni frågar mig om vad som inspirerar mig. Klädmässigt eller bara allmänt? Haha! 

Gillar när du visar vad du har på dig + bilder på vad du hittar på med folk!
sen vart du får insperation ifrån skulle vara roligt att se.
Lite bättre har jag väl ändå blivit med bilder både på mig själv och vad jag gör? Men ska försöka spegla mitt vardagliga liv intressant för er bättre, haha! Återigen inspiration!

Hmm, din blogg är bra :)
skriv om något som du brinner för. tankar/åsikter om något. Lägg upp bilder som inspirerar dig. Jag gillar många utav de bilder som du lägger upp på din blogg, så dela med lite mer utav det :)

Tack tack! Mera åsikter och tankar, ska jag försöka fixa in!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0