Lite nytt

Igår tog jag tåget till Göteborg för att träffa några vänner som är i sverige. De jobbar nu i Norge och man träffar dom inte allt för ofta så det var toppen! Vi var på Liseberg och efter det så gjorde vi en krogrunda.





Idag så vaknade jag av ett samtal som gjorde mig både förvirrad och nedstämd. Tyvärr kände jag att jag inte ville vara kvar i göteborg så Bella följde med mig på stan för att tröstshoppa. Det blev lite överdelar som ni ser. Förlåt för ett konstigt inlägg men jag känner mig lite ur balans kännslomässigt. Vet inte hur jag ska hantera situationen. Shit vad nära vi blev varandra nu!



Kommentarer
Postat av: emelie -

Snygga inköp!

2010-08-17 @ 17:15:44
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: Louise

Snyggt, gillar den vita!

2010-08-17 @ 22:38:56
Postat av: Emma

oh, jag gillade ocksa den vita jattemycket. skitsnygg! : )

2010-08-21 @ 03:57:30
URL: http://emmamartenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0