off we go


Imorgon ska jag åka hem till mig efter att ha varit här i jönköping i lite mer än en månad. Kommer sakna allt här i jönköping men det ska bli skönt att komma hem också. Saknar trots allt min familj och mina vänner. Det dröjer nog inte allt för länge tills jag kommer tillbaka heller.

Bilden är tagen på baksmällan då jag och joachim alltid lyckas att ta hundra bilder på varandra, mest för man är cool om man lyckas ta den fulaste bilden. Så döm mig inte allt för hårt!

Nu ska vi kolla på film. Vi hörs imorgon, då kommer jag att börja uppdatera lite mer regelbundet!


Kommentarer
Postat av: joachim k

gullis

2010-05-10 @ 19:06:40
URL: http://joachimk.se/
Postat av: sannie

du är alltid snygg dennis :P

2010-05-10 @ 19:42:49
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med de övre kommentarerna! Du gör sverige lite snyggare!

2010-05-10 @ 22:19:53
Postat av: Anonym

Sån babe! Vart har du köpt skjortan?

2010-05-11 @ 15:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0