Klagomål

Får endel kommentarer om att jag borde lägga ut mer outfits/bilder på mig själv. Jag håller med, men då jag har svårt att stå framför kameran när andra fotar och när min egen kamera inte fungerar så är det lite svårt. Jag ska lösa dethär, jag lovar!
Är det någon annan kritik så lyssnar jag gärna på den!

Har förövrigt varit en solig och skön dag idag. Ikväll ska jag umgås med vänner, får se vad vi hittar på. Hoppas ni har haft en skön dag ni också!


En bild från i vintras på mig och julia.



Kommentarer
Postat av: joachim k

åh, snygg bild!

2010-05-11 @ 15:48:36
URL: http://joachimk.se/
Postat av: Lina

jobbar du med något,pluggar du eller vad gör du för något? :)

2010-05-11 @ 20:24:19
URL: http://photoswithsecrets.blogg.se/
Postat av: alicja

ah det är bra, mer outfits :)

no offense, just curious.. du och joakim - kärlekspar?

ha det bra snygging!

2010-05-11 @ 23:57:56
URL: http://alicja.devote.se
Postat av: hejhejhej

Förlåt om jag verkar påhoppande men jag har fått en bild av dig att du är väldigt nonchalant, är det så eller är du den myskillen du utger dig att vara i bloggen? Fråga 2, Hur kan du och joachim leva så exklusivt, tjänar ni pengar på bloggen?

2010-05-15 @ 13:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0