Jävla tvkontroll



Bild från en av sveriges favoriter, Petra tungården.
(Hur kan man inte bli glad av bilden?)


Har haft en riktig skit dag. Allt har varit på andra lagets sida hela dagen, inte nog med det så är detta andra gången jag skriver dethär inlägget eftersom internet beslöt sig för att starta om sig.

Tidigare idag har jag rensat tankarna genom att promenera i 3 timmar med skön musik i öronen. Helt slut när jag kom hem men det var det värt.   Nu ligger jag i min säng och kollar på sex and the city (och letar efter tvkontrollen som vanligt, den har en tendens att försvinna även om jag vet vart jag har lagt den) Jag ligger också här och längtar till helgen som en galning.

Ni är grymma på positiv cred, tack alla fina, makes my day!


Kommentarer
Postat av: PAUSE

bra bild

2010-05-18 @ 18:38:18
URL: http://www.nattstad.se/pause
Postat av: Vendela

JA jävla tvkontroll alltså. Man lägger den på ett ställe för att sedan komma ihåg att det är där man har lagt den, och sedan när man ska ta den så är den alltid borta :@

2010-05-18 @ 19:19:31
URL: http://onehit.devote.se/
Postat av: annie

Haha, min tv kontroll har nog egna bil, om inte så har den rullstol! Älskar din blogg btw!

2010-05-18 @ 19:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0