Vill ta en öl på en filt i en park

Känns som en positiv start på dagen att vakna av solstrålar i ansiktet, jag klagar inte.
Sitter och lyssnar på Miss li och saknar sommarn, linnen, shorts och brillorna. Har en kännsla av att denhär sommaren kommer bli en utav av de bästa laget! Har så himlans bra folk omkring mig att ingenting kan gå fel.
Jag har nog uppnått ett av mina nyårs wants, jag är lycklig. Har ingenting att klaga på.
Nu ska jag göra mig en liten frukost/lunch!
Vi hörs senare! Puss
Har ni några planer i sommar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0