ord och inga visor


"Hej Dennis! Vill bara säga att du har en skitbra blogg och du ser bättre ut än någonsin! Vet inte om du minns mig men vi har pratat med varandra på sejdeln här i göteborg en gång och du verkar skit trevlig! Nu till saken, Hur är du som person om du ska beskriva med ord? Finns det något du vill dela med dig av?"

Hej du! Tack så mycket, det är alltid lika roligt att få höra att ni uppskattar min blogg! Haha, eftersom du inte bifogat någon bild på dig själv eller länkat din blogg (om du har någon) Så kan jag jag inte se hur du ser ut, så nej tyvärr minns jag inte dig men visst var jag trevlig? haha!

Hur jag skulle beskriva mig själv som person, Det finns så mycket att säga.
Vad som inte framgår i bloggen är nog att jag är sprallig, skämtsam och ibland galen. Jag driver ofta med mig själv och är ganska brutal när jag skämtar med mina vänner. Jag älskar att prata tabu-belagda ämnen mest för att man inte bör prata om dom.
Jag har ett stort hjärta för folk och jag är en av få killar som vågar erkänna att jag gillar kärlek. Små saker som gör att man blir helt upprymd, att vakna brevid någon som man tycker om och som tycker om sig själv, att kunna ringa någon som alltid svarar, pilla någon i håret och le i smyg - ja ni fattar. För att inte låta som världens mjukis så är jag också ganska rak på sak och en jävel på payback. Jag tål inte att behandlas fel nu på senare år och visar det nog ganska snabbt. I helhet så är jag en glad, sprallig och positiv snubbe utan så mycket fördommar om saker och ting. Egentligen så är det nog enklare om någon annan svarar på den frågan åt mig. Ska se om någon av mina närmaste kan gästblogga senare i veckan eller någonting. Nu har du iallafall fått min point of view!

Ni vet att ni också kan ställa frågor/prata/skriva till mig genom -kontakt- som ni hittar i menyn, går ju bra att lämna en kommentar också!
Hoppas det var ett helt okej svar! Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0