Svar del 3

När ska du flytta hemifrån?
Så fort jag bara kan! Vill helst flytta till Göteborg/Jönköping/Sthlm. Men det är inte det enklaste!

Om du redan gjort det, när var det?
-

När förlorade du din oskuld om du förlorat den.
Whats up with me and all the sexquestions? haha
 
Vilken linje går du i/gick du i?
Jag gick Medieprogrammet! Tog studenten i somras.

Vad vill du jobba med i framtiden?
Tänkte svara "Vet inte riktigt" men sedan kom jag på att frågan löd "Vad vill du jobba med i framtiden?" Då blir det genast enklare. Jag vill jobba med någonting som involverar mode/trend. Inte för att jag tror att jag har alla kvaliteer för det men det skulle vara riktigt kul. Kläder och styling är aldrig tråkigt.

är du och joachim k tillsammans?
yupp!

Tänk om du vaknade upp en dag och insåg att du hade blivit förvandlad till en guldfisk. Hur hade du reagerat då? :O
Först hade jag nog slagits av panik. Sedan glömt av det, sen fått det, sedan glömt det (ehheh)

Om du kunde gå bak i tiden, hade du ändrat på något då ?(liksom något som du har gjort eller sagt som du ångrar)
Det finns mycket jag ångrar i mitt liv tyvärr. Människor jag inte borde träffat, chanser jag skulle ha tagit, saker som jag skulle/inte skulle ha gjort.  Så ja, det finns saker som jag skulle ha ändrat på!

Kan du nämna 3 saker som du verkligen inte skulle kunna tänka dig vara utan ?
I vardagen? 1, min plattång. 2, kläder (om det är ett okej svar?) 3, Tvål!

Om du kunde träffa vilken kändis du ville, lev eller död, vem skulle det vara ? och varför ?
Finns så många! Hade ju vart asballt att träffa någon större kändis som James dean, Elvis presley, Marilyn Monroe eller johnny cash. Samtidigt som jag känner att jag nog inte hade haft lika kul med någon av dem som någon nuvarande kändis. Lady gaga hade vart kul att få hänga lite med, så jag väljer henne. För att hon verkar vara så "down to earth" och det känns som att det inte skulle bli några pinsamma tystnader, samt att hon är grymt cool.

Om någon helt random skulle komma fram till dig och sa : Vill du bli modell ? Här ta mitt kort.
och sen bara gick, hur skulle du reagera ? och hade du gått med på det ?
Skulle nog bli grymt jäkla chockad och sett ut som ett frågetecken. Frågat om dom verkligen inte har haffat fel person. Hängt med och kollat läget hade jag gjort, tror inte att det är någonting för mig dock. (hahah)

har du nån fin playlist som du vill dela med dig till mig av?
Den är påväg! Jag håller på och blandar lite av mina favoriter, så det kommer bli en mix av sköna låtar!

hur såg du ut när du var 13/14 år ungefär?
Jag var "emo", tror jag! 

vad är du minst och mest nöjd med på dig själv, utseendemässigt.
Jag är minst nöjd med mitt hår, min kropp och min näsa. Haha! Är mest nöjd med mina ögon (Som egentligen ser ut som vilka ögon som helst, men känner ändå att de är helt okej liksom)


vad skulle du ha för musik på din begravning?
Man säger ju alltid att "Den ska jag ha på min begravning" Men en jag verkligen skulle vilja ha är somewhere over the rainbow.



Kommentarer
Postat av: becka

din näsa? seriöst? jag måste bara säga det nu, jag har alltid tyckt att din näsa ser så himla perfekt ut. Har tänkt kommentera det förut men liksom, det låter lite random och bara, "oh man, love your nose!!". men alltså, ja.. den är faktiskt helt adorable :)

2010-03-18 @ 19:57:03
Postat av: bo

håller med ovanstående, heheu.

LOVE YOUR NOSE

2010-03-18 @ 20:13:20
Postat av: Ida We

Men ey! Din näsa är ju assnygg! Och ditt hår älskar jag!

2010-03-21 @ 16:17:40
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0