Svar del 2

Tycker du om cupcakes?
Älskar cupcakes, speciellt om det är americanska recept. Speciellt med choklad och blåbär! Du är varmt välkommen att skicka hem till mig! (haha!)

Vem tycker du är roligast av alla människor på jorden ;) haha
Åh, jag har turen att känna så många roliga människor så det går inte att välja någon speciell i min vänskapskrets! Gud vilken svår fråga, jag kan nog inte svara. Förlåt! haha

Om du fick vara en karaktär från en film för en dag, vem hade du valt?
Jag hade lätt valt att få vara Adam Sandler i filmen Click. Tänk att få stanna tiden och plocka på sig vad man vill i vilken affär man vill.

Skulle du kunna tänka dig att färga håret blont? (tycker att du passar sjukt bra i din nuvarande hårfärg, men man måste ju kolla ;P)
Ja, det skulle jag. Funderar faktiskt på att bli blond nu innan jag klipper av allt hår men jag är inte säker. Jag har ju faktiskt varit blond en gång i tiden och då trivdes jag inte fullt ut men jag kan tänka mig att det berodde på frissyren.

Vem är den finaste du vet?
Har alltid varit ett fan av joachim, haha!

vad tycker du är avtändande?
Haha, det finns mycket som är rätt avtändande! En stor buske är väl inte min favorit iallafall (haha!)

favrotisexställning? HAHA ;D
Hahah men gud!?

vad tycker du om hjärtformade glasögon?
Tycket det kan vara en passande assocar på festival.
Ingenting för mig men jag har vänner som äger dem och på rätt person är det snyggt!

favoritklädesplagg/accesoar?
I min egen gaderob? Gillar mina svarta nitarmband där nitarna är innuti själva lädret! Mina kedje-halsband. De är lätta att matcha till det mesta!

favoritlåt?
Jag har många låtar jag gillar, vissa mer och vissa mindre. Jag håller på med en playlist åt er, håll ut!

tycker du om barn?
Sålänge de inte kräver pengar, skriker, bajsar, spyr, luktar illa så faller de mig i smaken. Haha!

 



Kommentarer
Postat av: Disa

ska vi ha samlag ?

2010-03-16 @ 22:02:49
URL: http://dizafiza.blogg.se/
Postat av: Sanníe™

awh, tack Snygg Dennis, hähä! :D

2010-03-17 @ 18:47:08
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Paparazzibecka

Neeej, inte blond igen.

Du passar bäst i mörkt och det är ett plus på killar!

2010-03-17 @ 22:03:13
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dennis, menar du att ditt hat för barn har avtagit? Det var läskigt att läsa :O

2010-03-24 @ 11:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0