Svar del 1

Ska du på någon festvial i sommar; i så fall vilken?
Det är iallafall planen! Blir hultsfredsfestivalen, arvika, Emmaboda och siesta om jag får bestämma!
Ska du/ni?

Hur viktigt är kärlek för dig?
Kärlek är grymt viktigt för mig. Speciellt domdär småsakerna som man kan göra för varandra bara för att. Allt känns så himla mycket bättre med lite kärlek!

har du varit kär någon gång?
yes, det har jag!

vad "tänder" du på, på motsatta könet?
Åh, sånna frågor är så svåra.
höga klackar, mycket svart, mittbena, röda läppar.
Det har väl mest med personen i fråga att göra! haha.

favoritmat? :D
Tacos big time!
Finns dock sjukt många olika sätt att äta tacos/ha till tacos. Äter ni på något annorlunda sätt eller har något annorlunda i så vore det kul om ni berättade.

vad gör du när/om du känner dig riktigt ensam?
Jag försöker väl i första taget få tag på någon som vill hänga.
Annars så brukar jag dra på någon bra film/musik och mysa med katten tills jag kommer på något att hitta på.

Har du någon "dold" talang, som vi inte vet om? ;)
Brukar få fixa mina tjejkompisars frissyrer för de tycker jag är duktig.
Annars så vet jag inte, jag hoppas det! haha!
Jag är känd för att ha en extrem otur bland mina kompisar, haha, det är väl ingen talang. Men det är något!

vad är det värsta du vet?
Finns mycket jag tycker illa om.
-vakna bakis
-se film från fyllan
-mord (och sådanna självklara hemska saker)
-gå upp i vikt
Listan fortsätter..

Om du kom till en öde ö själv och fick välja tre saker att ta till ön vad skulle det va?
-En mobil eller sån flygradio, självklart! haha 
-Vatten
-Mat

Vad är den viktigaste egenskapensom dina vänner har/behöver för att bli din vän?
Skön personlighet i stort sätt. Min vänskapskrets är så galet blandad så det går inte att kategorisera. Jag har rätt svårt att tycka illa om någon på grund av att "du inte är som jag".

Vad får dig att falla för någon?(förhållande) 
Småsakerna som är så viktiga och stora för mig.
Personen bör väl attrahera mig både personligt och utseendemässigt.

Vad är de viktigaste sakerna i ditt liv?
Mina medmänniskor och pengar? haha!

Vad är det fulaste du vet?
Mitt hår, at the moment. Haha!

Saknar du något speciellt just nu?
Finns en person som är speciell för mig. Så jadå!
Sen saknar jag väl jobb, mer pengar och egen lägenhet. Haha!

Om du skulle måla påskägg och ge dom till någon vem skulle det vara och varför?
Hahah?  Antagligen till Mamma/pappa eller Farmor/Farfar. För att de är väl dem som skulle uppskatta min konstnärliga förmåga i form på ett äggskal.

Vem är den fulaste människan du vet?
Hm, Har sett många fula människor genom åren.
Många snygga också för den delen.


Jessicas bild från en fika på condeco med bra människor!



Kommentarer
Postat av: johanna folmer

noooooooooooooooooo, är det för sent? har inte hunnit ställa en enda fråga, ibland är man bra seg..:(

2010-03-15 @ 18:57:31
URL: http://folmer.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kul att du ska på så många festivaler! emmaboda och siesta är ju de överlägset bästa :D

2010-03-17 @ 16:10:36
Postat av: Paparazzibecka

-Mee!

Jag ska på Hultsfred i sommar och biljetterna ligger redan här hemma. :D

2010-03-17 @ 22:18:42
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0