up for tacos!

Ikväll blir det myskväll hemma hos min kompis Disa. Vi ska nog laga till tacos och se på dåliga tv program. Vi brukade alltid göra det på torsdagar förr. Nu har vi inte gjort det på ett tag så det ska bli mysigt! Jag ska se till att ha en svar del 2 idag också! Det var någon som frågade om det var försent att ställa frågor och det är det inte. Självklart kommer jag att svara på allas frågor! Angående att ni vill att jag ska göra en playlist! Håller på just nu men jag är inte riktigt nöjd ännu! Nu ska jag fixa till mitt hår och sätta på mig kläder, vi hörs senare!


pic: Noah Kalina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0