tio snabba!


Dagens humör:
På topp!
Dagens klädsel: halv tighta Ljusgrå jeans i hårt tyg, rock-tischa, kavaj,
långa sjalar, kedjor i olika längder runt halsen, rayban brillor och kängor.
Dagens roligaste: Emelie!
Dagens tråkigaste: Undersökning via telefon.
Dagens musik: Väldigt blandat, allt från Idol calle till Phoenix till Fever ray.
Dagens längtan: Sommar och festival!
Dagens Onyttiga: Ingenting!
Dagens nyttiga: Mycket prominixande!
Dagens jobbigaste: Visdomstand som gör ont!  
Dagens fundering: När ska jag få jobb? haha!



Kommentarer
Postat av: joachim k

Gillar dagens klädsel!!!!

2010-03-03 @ 22:39:24
URL: http://joachimk.se/
Postat av: marie..!!!!

NÄR SKA VI SES!?

HÄÄÄÄHÄÄÄÄ



benjaminssonmarie.blogg.se

2010-03-04 @ 00:06:37
Postat av: Johanna

dagens klädsel lät grym och jag diggar ditt hår!

2010-03-04 @ 10:51:43
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart kan man haffa kedjorna? ciaaaaao

2010-03-04 @ 13:18:41
Postat av: Paparazzibecka

Festival? Hultsfred kanske? (:

2010-03-06 @ 02:08:02
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0