Sommar

Sitter på balkongen och lyssnar på Håkan i ett par jeans shorts - jag fryser inte ens. Snart kan man gå ut i linne och shorts. Snart är det festival och park häng. Jag längtar som en galning!
Igår blev det inte mycket update tyvärr, min dator/blogg.se strulade? Jag kunde iallafall inte uppdatera och man kunde tydligen inte kommentera heller? Anyhow, idag är jag på satans bra humör - solen - och idag ska jag även träffa Jenny som är här från borås. Jag klagar inte!
Vi hörs senare! Hoppas alla har en fortsatt fin dag!





Kommentarer
Postat av: Emma

Hej babe!

Ida sa att din nya hade en blogg?

var ? :) PUSS

2010-03-09 @ 11:47:52
URL: http://emsfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0