Jag tycker om

att vakna lite tidigare än dig och kolla. Du luktar så gott och personligt på morgonen. Kolla på dig när du skrattar, du är jättefin när du skrattar. Flåttiga pommes och mycket vitlök. Dela på colazero. Soltorkad tomatsås. Tycker om att kolla på dig och vara stolt. Att vara sunkig men ändå helt okej. Du är mer än okej. Äta toast. Bli inspirerad, du inspirerar mig. Den pirriga magkänslan man får. Kramen när man inte setts på ett tag. När man blir varm. bli omhållen på natten. klia dig i nacken. sno dina skor. Rihanna Cover. Solstrålar i sängen. att du viker in läpparna. När du är nyfiken. Projekt. Dina knän och dina helt perfekta ben. Snäll, så himla snäll. Varm. Att kittlas. Att känna på dina naglar. Dricka rödvin med dig. "Oj, ja det gjorde jag nog" Du gör mig glad.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag får kännslor av att jag vill vara din... du verkar så mysig =)

2010-03-21 @ 23:53:44
Postat av: Mims

Där gjorde du min morgon (kan vi kalla det). Man blir berörd av det du skriver! :) Keep it up.

2010-03-22 @ 02:24:16
URL: http://fearlessyouth.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina dennis, jag tycker så himla mycket om din blogg!

2010-03-22 @ 18:36:07
Postat av: jessica

awwwwwwwwwwww :D

2010-03-23 @ 19:04:35
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0