Impuls

Igår runt 7 -tiden så bestämde jag mig för att dra hem till Marie och förfesta/gå ut på krogen. Det blev en förfest hos Albin som fyllde 20 år också! Det var en toppen kväll och jag var full. Kommer inte ihåg om jag handlade på kortet en massa, haha! Blir en jobbig överaskning när jag kollar. Jag ville ta ut pengar innan, det känns som det är lättare att hålla koll på sina pengar då. Jag hade iallafall en najs kväll, får se om det dyker upp några bilder! Hoppas ni har haft en bra helg och får en bra ny vecka! Vi hörs senare!


pic Diego Diaz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0