Hey guys

Har på något sätt lyckats vända tillbaka min dygnsrythm en aning. Vaknade nu vid halv 11 vilket är ganska så mycket tidigare än jag brukar gå upp. Vaknade iallafall av min tandvärk som jag har haft ett tag nu. Min visdomstand som växer och ställer till problem. Så trött på att ha ont nu, jag är hungrig! haha!
Kanske en aning löjligt men på grund av värken så har jag inte varit så jätte pepp på att blogga men jag ska skärpa mig! Igår var jag i Varberg med Emelie och Nina. Blev shopping och mat. Det var mysigt! 
Nu ska jag få i mig päron/vanilj youghurt med havrepuffar. Ses senare! fred och kärlek! 

 


Kommentarer
Postat av: mayamelissa

jag är kär i ditt hår.

2010-03-05 @ 10:49:52
URL: http://mayamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0