fika + borås

Jag är lite missnöjd med frågorna till inlägget under. Det är betydligt fler av er som hade kunnat slänga ut en fråga. Jag låter det gå några dagar så får jag se om det ramlar in lite fler frågor.

Dagen har spenderats i solen med Jenny. Vi har fikat, gått i affärer och gått på promenader med hennes hund Neo. I ren impuls så bestämde jag mig för att följa med henne till borås imorgon vid 12. Att åka till jenny över halloween (sist jag var där) var något av det bästa jag gjort under hela 2009. Om inte det bästa jag gjort under många år. Nu ska jag tillbaka!
Sist jag var i borås blev jag även smygfotad vilket kom som en shock! Ska inte sticka under stolen med att jag tyckte det var lite roligt också. Ni får hemskt gärna komma fram om ni skulle få syn på mig. Jag är ganska kramvänlig, haha! Hoppas alla har haft en lika fin dag som jag!



Så såg det ut sist jag var i borås!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0