svettigt hår och två koppar kaffe

Här kommer ett par bilder från häromdagen då jag och Joachim laddade batterierna i solen och drack kaffe efter en sen kväll. Älskar verkligen sommaren och allt där till. Älskar att lyssna på uttjatad sommar-musik, spendera timmar på en smutsig filt i solen, överväga att lägga sina sista pengar på folköl, känna solen mot benen och gräset under fötterna. Jäklar vad poetiskt.

Hänger iallafall fortfarande i jönköping. Därav min kanske inte allt för händelserika uppdatering (men ett plus i kanten kan jag få för mina grymma bild-uppdateringar nowadays, right?) Är upptagen med att dricka öl och gilla läget. Mitt upp i allt så har helvetet frysit till is och det är två torsdagar på en vecka - jag har fått joachim att kolla på alla saw filmerna. Nu väntar vi på att 7an ska komma ut, vilket är den sista filmen.

aeh, förlåt för ett rörigt inlägg. Vi kallar det en update.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur kunde jag glömma dig?! Bloggen o allt liksom. Känns stabilt att jag hittade din blogg igen i alla fall, den gör mig glad på nåt sätt. DU ÄR SKITBRA.

2010-06-24 @ 23:23:04
Postat av: r

Sköna bilder, du är snygg!

2010-07-11 @ 22:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0