Student öl, öl student


Tjenixen sa fisken! Hänger lite hemma hos joachim vid datorn. Idag är det joachims student och han är ute och firar. Har varit en fin dag med trevlig släckt och familj.

Nu sitter jag och dricker lite öl i min ensamhet. Väntar på sanna som är på tjejmiddag (synd att man har en penis och inte kan hänga på) sen drar vi mest troligt till bongo. Där joachim inte kommer in. Legg 90, attans. Hade varit kul att hänga lite med honom (och alla andra studenter jag känner här i jönköping) på studentkvällen! 
JUST DET, har glömt att skriva - Jag är i jönköping! Hoppas att alla har en bra fredag, nu ska jag öla vidare och hoppas på att sanna är klar snart! HANG IN THERE!


Kommentarer
Postat av: daveyyyyyyyyyy

oh denny...ur new hair makes me think naughty things :O:O haha nahh im kidding but yew do look hot :):)



p.s give me a beer :O

Postat av: Anonym

Hej skulle du vilja va världens sötaste och rösta på mitt bidrag.

Skulle bli jätteglad



http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=201&action=confirm

2010-06-19 @ 17:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0