Midsommar!


Michelle postade en video på hennes blogg från midsommar när vi förade i en park. Vi var svarta, svåra och hatade allt. Ni får ta det med en nypa salt och förstå att vi spelar både opepp och hatiska. Jag är ganska kärleksfull  och glad av mig, haha. Hatar varken rökare eller choklad och eleni är inte rasist!

Jag hade förövrigt en bra midsommar, trots min dåliga hårdag och diverse ändrade planer. Efter vårt parkhäng med jordgubbar och vin drog vi vidare till Hovslätt på hemma-fest och fortsatte kvällen där. Dansade till macarena och doctor bombay istället för runt midsommarstången. Fin kväll, hoppas att ni hade en mysig midsommar!



Kommentarer
Postat av: romeo

HAHAHAHAHA, orka att den videon typ gjorde min dag. jag älskade allt på midsommar. och alla.

2010-06-28 @ 10:11:09
Postat av: vägen fram vägen till RECEPTBLOGG

Hej! Vill du gå ner i vikt? Eller kanske vill bli av med, eller känner någon som vill, någon sjukdom eller problem? T.ex hjärtsjukdom, diabetes, adhd, depression, magproblem, minskad sexlust m.m

2010-07-01 @ 13:47:46
URL: http://vagenfram.webblogg.se/
Postat av: Julia

Hatar hennes skålburk...



BÄST, HELT AWESOME!!

PUSSAR

2010-07-02 @ 04:45:47
URL: http://jroxell.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Du ar så jävla snygg, helt sjukt

2010-07-02 @ 12:12:46
Postat av: johan§

haha underbart!

2010-07-08 @ 23:50:11
URL: http://xbananahamok.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah så söt är du! vart har du köpt skjortan?

2010-07-11 @ 22:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0