Frågor


En bild på mig från jönköping.

vad har du på dig när du verkligen inte hittar något som känns rätt?
Jag brukar köra på något säkert kort. Vanligtvis är dom sköna outfitarna dom enklaste. Kör på basic plagg eller en jeansskjorta eller jeansshorts - passar dom ihop så är det en skön look! Om man vill piffa till det kan man alltid lägga till någon ring (trots att jag tycker det är lite pasé med ringar) eller ett par sköna bågar!

vad är din favorit sak?
Of all things? Gud vad svårt, jag har nog inte någon direkt favoritsak. Många saker jag inte kan leva utan och tycker om men ingen specifik favoritsak!

Håller du på med någon sport?
Inte alls faktiskt. Försöker röra mig på såsätt att jag brukar ta omvägar och dylikt. Utöver det så har jag ju ett gymkort!

Sommartips?
Haha, Massor! Billig alkohol, filtar att sitta på, jeansshorts, dyra brillor, musik, kärlek och och morgonsol.

Vilken är din favoritglass?
TWISTER, big time!



Kommentarer
Postat av: jen

varför är jennifer så himla bra ? :)

2010-07-12 @ 23:16:13
URL: http://partietraumatic.blogg.se/
Postat av: Linnea

Kan vara den snyggaste bilden jag sett på någon, någonsin!

2010-07-13 @ 18:12:13
Postat av: Anonym

Snyggis

2010-07-13 @ 22:00:44
Postat av: pille

Om man inte har kärlek då? Vad gör man då för det går ju inte att hitta den rätta!

2010-07-14 @ 21:47:45
Postat av: Anton

Du är så snygg!

2010-07-15 @ 17:45:08
URL: http://aantoooon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygga snubben, du var med på någon blogg om top tio snygga killar. Jag har tyvärr ingen blogg så du kan inte svara men ville bara berätta det! haha

2010-07-15 @ 23:12:59
Postat av: Martin

Tackar! snygg jeansskjorta!

Postat av: Sannie

DENNIS är snygg, big time!!

2010-07-16 @ 19:23:09
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: nellie

en av de finaste! allvarligt.

2010-07-17 @ 21:08:11
URL: http://soliloguy.blogg.se/
Postat av: Linnea

du är så sjukt snygg!

2010-07-25 @ 18:58:07
URL: http://phack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0