Ytlig?

Rent av reflex tänkte jag skriva att jag inte alls dömmer ytligt.
Vid eftertanke så dömmer jag ytligt men det betyder inte att jag
ratar personen i fråga negativt alls.
Jag är inte en särsilt ytlig person även om jag tycker det är ganska
viktigt att ta hand om sitt utseende. Man mår bättre med sig själv-
om man känner sig snygg och känner man sig snygg så är man snygg.

"men du är ju snäll" har jag fått höra endel gånger när jag har träffat
folk ute osv. Mest för att jag var vad dom/ni kallade "bilddagboks-kändis"
Folk fick för sig att jag var dömmande och såg ner på folk. Av vad jag har
hört av folk, Det är dock bara rykten.
Som svar så vill jag väll inte påstå att jag dömmer folk jag träffar på grund
av deras utseende utan för hur de behandlar mig och mina vänner, men
jag blir mer intresserad av att ta kontakt med någon som jag
tycker ser ut att bry sig lite extra. Det handlar om intressen antar jag.



Kommentarer
Postat av: Caroline

(Y)

2010-01-13 @ 21:38:54
URL: http://carolynes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0