YOU CANT FUCK ME YOU FUCKER



Titel från en film på kanal fem som jag och Disa sitter och kollar på,
Boogie nights. Faktum är att den gått på tv förut men jag har aldrig
intresserat mig för den. Surt nu när jag inser att den faktiskt var bra.
Jävligt lång dock, den är slut halv ett.

Annars så sitter vi och slänger i oss Maräng swich och jag tänker inte
ens försöka stava det men ni förstår vad jag menar.
Tänkte ta lite bilder men jag kom på att det inte är skitintressant att se
bilder på två sega ungar och maräng swich. Så jag skippade det.
Anyways, igår blev det lite ölkväll hos Victoria i Långås.
Det var riktigt fint!   Vi hörs senare! Puss!

 



Kommentarer
Postat av: u want to fuck me

Chilla grillen mannen! mjaou

2010-01-24 @ 00:06:47
Postat av: Rosberg

tack för i fredags! :)

2010-01-24 @ 15:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0