would you run?






Kommentarer
Postat av: emma

Jag fattar inte hur du kan vara så jävla klockren hela tiden. Alla texter, alla bilder, allting. Försöker man vara ens i närheten av lika klockren floppar man ju ens innan man försökt, haha. Sjukt!

2010-01-30 @ 00:08:21
URL: http://thesoundofthesmiths.blogspot.com/
Postat av: Veronika

Sjukt söt var du! Fin blogg med:)

2010-01-31 @ 20:50:20
URL: http://verrran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du tänka dig att ställa upp på en intervju i ett skolarbete? Det handlar om Internets påverkan på ungdommar och ska vara lite inriktat på vilka som styr det. Svårt att förklara!

Hör av dig om du vill, vore snällt! :)

2010-02-01 @ 11:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0