Tio snabba!



Dagens humör:
Trött, seg och allmänt livskär.
Dagens klädsel: Tighta mörka jeans, randig tisha, svarta nitarmband.
Radkorshalsband och brat-toffs. (orkade inte fixa till det, haha)
Dagens roligaste: Skrattade sjukt mycket imorse åt absolut ingenting.
Dagens tråkigaste: Åka buss? haha!
Dagens musik: Maroon 5, haha!
Dagens längtan: vill åka till jönköping!
Dagens Onyttiga: Marängswish!
Dagens nyttiga: Har inte vart särsilt nyttig, haha!
Dagens tänkande: Att jag mår fruktansvärt bra och är nöjd med min
tillvaro och de personerna jag har omkring mig.
Värt att sägas oftare.
Dagens fundering: Hur kunde jag vara så dum? haha!

 



Kommentarer
Postat av: emma

Det är så jävla läskigt. Har din blogg på favoriter uppe på ett fält, så såfort jag slår igång datorn och får igång internet är det jämt din blogg jag kollar först, och har du uppdaterat så blir man typ glad, hahaha. älskar att läsa din blogg, vet fan inte varför, vet knappt något om dig, men man blir glad liksom!

2010-01-24 @ 03:37:50
Postat av: rebecca

håller med emma där uppe! hon har helt rätt. på något konstigt sätt får du mig så himla glad av det du skriver. du verkar så jävla mysig och glad & det smittar verkligen av sig. så fortsätt med det du gör!

2010-01-24 @ 10:19:36
Postat av: Anonym

det är seriöst 7kt hur du kan vara så söt som du är!

2010-01-24 @ 14:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0