Tidig morgon

ligger fortfarande i sängen, men jag har varit vaken sedan 6, helt sjukt!
Disa sov här i natt och vid 6 skulle hon gå upp och göra sig iordning,
tänkte vara halv vaken under tiden sen sova, men jag förblev vaken.
Nu dricker jag grönt te och kollar på barnkanalen utan ljud och lyssnar
på the libertines, jag klagar inte! Tänkte bara säga hej och godmorgon
och fråga om ni har något ämne eller någon fråga ni kan tänkas vilja
att jag ska skriva om, så vore det roligt!
Hörs senare! Puss!






Bilderna är tagna av Sannie schutt ifrån en londonresa. La till en rasslig effekt.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Kan du inte skriva om någon stark åsikt?

Eller vad du vill göra i framtiden?

Vad du längtar mest till?

osv!

2010-01-19 @ 13:43:42
Postat av: emmie

är disa din flickvän ?

2010-01-19 @ 17:08:54
Postat av: lasse

vad tycker du om abort?

2010-01-19 @ 17:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0