Shape up!

Det senaste två, kanske tre dagarna har vi varit värdelösa.
Jag har uppdaterat dåligt och ni har inte varit höjdare på att kommentera.
Det kan jag inte säga. Därför har motivationen till att uppdatera försvunnit.
Inte mycket att gråta för tänkte jag nu, från och med nu ska jag sätta upp
mål inför bloggen, som jag gör i mitt vardagliga liv också om nästan allting.
Jag ska blogga oftare, istället för att tänka om att jag kan skriva om saker
och ting ska jag istället skriva ner det direkt. Bloggen är trotsallt min och
jag skriver för de som vill läsa.
Varför jag skriver detta här, det vet jag inte. Kanske för att jag vill uppnå
mer respons från er, som faktiskt är endel nu, eller för att jag redan har
börjat med att skriva ner allting. Jag vet inte.
Fick lite tankar på huvudet efter att ha kollat igenom en hel film utan att
veta vad den handlar om (haha, vad hände?)
Nog med att jag hade datorn framför mig, men jag brukar ändå hålla koll
på tv'n samtidigt (Do i sounds like a geek?)
Nu ska jag klä av mig och ta på mig ett par mjukis shorts och krypa ned
under täcket med datorn och må bra - Life is good!
Catch up laterr! Puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sjukt söt :)

2010-01-31 @ 22:48:38
Postat av: rebecca

keep it up!:)

2010-01-31 @ 23:27:49
Postat av: johanna folmer

yepp, keep it up!! vi diggar din blogg!

2010-02-01 @ 10:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0