Seg morgon

Efter att ha somnat runt 6 på morgonen så vaknade jag nu, vid två.
Inte nog med att jag gick och la mig vid 12 ganska irriterad (dålig kväll)
så blev jag också måttligt irriterad under natten då jag låg och vred mig.

Nu är jag på topp igen iallafall, ligger kvar i sängen och kollar på nikelodeon.
Funderar på att gå ner och göra te. Men det får nog vänta.
Tänkte bara säga godmorgon! Ses senare! Puss


snygg jacka från burberry's kollektion, jag gillar den.
Vet inte om jag skulle vilja eller kunna bära upp den, men snygg är den.
Tröjan däremot hade gärna fått finna plats i min gaderob.



Kommentarer
Postat av: M

Tror dy skulle kunna bära upp den sNYggis

2010-01-30 @ 02:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0