Respons

Eftersom att respons är något av det roligaste med denhär bloggen
så tänkte jag ta en paus när jag rensar mina gaderober och kolla
igenom lite frågor jag får och svara på några roliga, haha!

Är alltid så snygg! Vilken är din favvoritbild på dig själv?
Hm, jag har väl inte direkt någon favoritbild på mig själv.
Jag kanske gillar en bild när den är lite ny, eller om den är speciell
för mig själv. Just nu är det den bilden jag publicerade för ett tagsedan
med lockigt hår om jag måste välja någon, haha.



Någon har loosat vikt! :)
Mjo lite, kul att du lägger märke till det!
Haha!

så otroligt söt! älskar din stil ;)
Sånt här gör mig glad hela tiden.
Ni alla som skriver sånthär, Jag tar åt mig av varje kommentar och
blir jätte glad! Tack!

Hur många läsare har du?
Är inte så väsentligt då jag inte planerar att bli någon DENZA (HEHE KENZA)
Haha, jag har så tråkig humor.

åhåhåh, vackra Erica Ascot!
Ja, verkligen!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag måste få erkänna att jag tycker både du och din blogg är väldigt, väldigt fina. Blir på riktigt nästan avundsjuk när jag ser bilden i detta inlägg på dig haha. Så sjukt fin.

2010-02-04 @ 16:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0