Lång dag

För första gången på ett ganska bra tag så har jag haft endel saker inplanerat
på schemat idag. Inget tillräckligt glamoröst för att nämnas mer än att jag har
träffat Karolin som nydligen har kommit hem från Costa rica, hennes bränna
gjorde att jag saknade solen och sommaren mer än jag trodde.
Det var kul att ses igen och höra om hennes kille som hon träffade där. Han
kommer hit om några veckor. Kärleken har väl inget pris, som man säger.

Nu har jag iallafall satt i mig en tacos (En burrito) och är helt sjukt mätt.
Sitter och kollar på The city och funderar på om jag ska ta ett långt bad.
Får se. Men vi hörs snart mina vänner! Puss



Fina Sian


Kommentarer
Postat av: Anonym

the hillsmaraton du o jag, i miss u!

2010-02-03 @ 00:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0