Kennedy is dead


Tog endel bilder innan jag stack iväg och handlade med Disa innan.
Så dethär är vad jag har på mig idag, väldigt simpelt men det känns bra.
Ikväll blir det häng hemma hos disa, vi ska hyra film kanske laga någon mat
och ha det mysigt. Jag har än så länge bara fått i mig två ägg mackor och
klockan är sju, så mat är väl passande.
Iallafall snart så får vi skjuts till henne snart och jag tar med mig datorn så
jag kan skriva om något ämne ni ville att jag skulle skriva om tänkte jag.
Så vi hörs senare!
och ses på stan!



Kommentarer
Postat av: Fanny

haha åh dennisboi va busig du ser ut :D

2010-01-20 @ 19:16:27
URL: http://troublewhore.blogg.se/
Postat av: emma

Riktigt snygg!

2010-01-20 @ 21:38:39
Postat av: Hemlisss

du är den snyggaste jag vet!

2010-01-21 @ 12:38:26
Postat av: sandra

sjukt snygg!

2010-01-21 @ 20:39:54
URL: http://sandraadam.blogg.se/
Postat av: Patrik

Fin bild :D

2010-01-22 @ 09:18:32
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0