Guess whos back

Det stämmer på en paus (kan man säga paus fast man har uppdaterat
lite grann då och då?
) på nästan tre veckor är jag tillbaka. Det hela
beror på att Joachim stannade kvar efter nyår - tills nu!
Jag ville umgås med honom så mycket som jag kunde tills han åkte
och prioriterade inte datorn i första hand.
Nästa gång vi ses ska vi iallafall lägga lite tid åt bloggen, det tar inte
så väldans lång tid.

Nu har Joachim iallafall satt sig på bussen från göteborg vidare mot
jönköping! Hade ni tur lyckades ni kanske se honom.
Sist jag och joachim var i gbg lyckades vi se Idol-tove eller snygg-tove
om man så vill! Hon hade päls jacka och röda läppar, mittbena och lite
halvrufsigt hår. Riktigt snygg var hon faktiskt!
Själva var vi oduschade och bakis. Men varför klaga?
Nu ska jag göra en kopp grönt te, lyssna på någon mysig musik från
spotify och sen så hörs vi senare!
Puss!


Jag och Joachim en kväll vi hade tråkigt och testade kajal/emo sminkning.
Trots att alla bilder blev halvkassa så bjuder jag på en och hoppas att Joachim inte dödar mig!


Translate here!



Kommentarer
Postat av: malin

Hej! söt blogg :D ska vi följa varandra på bloglovin?

2010-01-17 @ 19:14:44
URL: http://malinpoulsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygga!

2010-01-17 @ 19:56:36
Postat av: sannie

en gammal bild? :>

men det låter som ni har haft det nice iaf ;D

2010-01-17 @ 20:21:35
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: joachim k

Hahaha. VI ÄR SÅNA BABES!

2010-01-17 @ 23:59:00
URL: http://joachimk.blogg.se/
Postat av: Olsen

Jeg begynner å tro mer og mer at jeg elsker deg. Har ikke ord.

2010-01-18 @ 12:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0