Galen men fin

Har precis hittat tillbaka till min plats i sängen efter en nyttig frukost.
Det är nog det sköna med att inte ha något jobb, att man kan ligga
i sängen hur länge som helst och ta det lugnt med en kopp grönt te.
(Fast i längden är det inte mysigt, utan bara tråkigt)
Har iallafall sällskap av min katt som rev mig på fingret nyss, haha
hon är galen. Galen men fin.
Idag fyller min farfar år, så troligtvis blir det lite fika och släkt-sällskap
hos honom. Det blir mysigt! 
ses på stan!


En bild Joachim tog på mig och Gabbi under tiden han var här och vi firade gabbi som fyllde år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0