En såndär med två snoppar

Har precis fikat lite med familjen och gud vad min syster är gravid.
Magen är stor som en såndär studsboll man satt på när man var liten.
En sån där med två snoppar, som man höll i. (haha)

Det var iallafall mysigt med först lite thaimat och sen kaffe och familje
mys på det. Det är inte så ofta det händer faktiskt.

Jag funderar på att organisera mina gaderober idag. Det brukar dock
bara vara kul i ca en gaderob och jag har sex st.
Så jag vet inte om jag orkar, jag har inte så mycket annat för mig
idag dock. Får se!





Ses på stan!
Puss



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha Namnet på inlägget! :D

2010-01-26 @ 18:23:47
Postat av: rebecca

"En sån där med två snoppar, som man höll i"

HHAHAHAHA

2010-01-26 @ 21:37:03
Postat av: Johan H

Du sprider sån inspiration, vet inte hur eller varför men du är verkligen en färgklick Puss

2010-01-26 @ 22:07:20
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du?

2010-01-26 @ 22:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0