Winter feels so 2009

Det har varit lite sämre uppdatering de senaste dygnet än vanligt.
Mitt internet har krånglat endel, inlägg har försvunnit, internet har slutat
fungera och liknande.
Men nu är jag tillbaka.

Tänkte gå och köpa en tidning innan, men jag kom inte långt. Snön flyger omkring här
utanför och jag tappade verkligen lusten. Så det blir ingen inspiration från någon tidning
iallafall. Jag vill ha sommar nu, på direkten. Festival, bra människor, musik och vin i en
park. Vad är det att begära egentligen? Synd att sverige inte var som californen eller
något annat varmt ställe! 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Snö börjar bli lite tråkigt, tycker också att det ska bli sommar!

2010-01-27 @ 16:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0