at disas

är hemma hos disa nu, vi gjorde pizza och nu kollar vi på en tråkig film på kanal6.
Dukes of hazzard eller något liknande.
Tänkte att jag kunde svara på lite frågor jag fått, så det gjorde jag.


Kan du inte skriva om någon stark åsikt?
Visst kan jag göra det, men det är svårt att komma på någon
just nu. Finns det någon speciell åsikt du tänker på?
Jag har många starka åsikter men vet inte vilken som skulle
vara intressant.

vad du vill göra i framtiden?
I framtiden vill jag ha flyttat härifrån, ha ett jobb och bo tillsammans
med den personen jag tycker om. Då skulle jag vara mer än nöjd!

Vad du längtar mest till?
Just nu längtar jag tills jag ska åka till jönköping och träffa Joachim!

är disa din flickvän?
haha, verkligen inte!
Hon är bara en kompis och kommer aldrig bli mer än så.
Hon var dock kär i mig när jag gick i sjuan och hon gick
sexan.



Kommentarer
Postat av: Disa

döh, glömt att vi var tillsammans med varann en dag ? :O

2010-01-20 @ 22:52:20
URL: http://dizafiza.blogg.se/
Postat av: jessica

skriv om barnen i afrika!!! smala ben och sol.. hoho

2010-01-22 @ 18:31:17
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0