Alice in wonderland

Någonting som jag har sett fram emot länge är att få se Alice in wonderland av Tim burton
med Joachim på bio. Jag tror att filmen kan vara riktigt grym, jag gillar iprincip allt som
Tim burton har gjort tidigare och det är många favorit skådespelare med i filmen. Så det känns
som att ingenting kan ha gått fel.
Utöver det så vem gillade inte Alice i underlandet som den tecknade versionen när vi var små?

I Mars kommer den iallafall ut och jag längtar som en galning.
Slänger upp Trailern till er som inte har sett den! Vi hörs senare! Puss



Kommentarer
Postat av: sannie

jag längtar! :D

fan vad nice det ska bli :)

2010-01-24 @ 21:32:53
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska också se den :D fast i halmstad :p, den verkar jättebra, längtar extremt mycket :)

2010-01-24 @ 21:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0