8 rader kärlek



Jag och Disa vaknade sent idag.
Vi startade nog våra datorer runt halv fyra nästan (Nerds as we are!)
Jag loggade in på bloggen och möttes av 8 rader kärlek, underbart!
Känns sjukt kul att kunna göra någonting som ni tycker om och framförallt
göra er glada, som ni skriver. Känns sjukt kul! Lots of love!

Nu har disa tagit bussen hem och jag ska snart hoppa in i duschen.
Sen vet jag inte vad jag ska göra denna söndagen, inga planer.
Jag är så galet sugen på att se Avatar. Joachims mamma hade också
sett den nu sa han och hon tyckte som alla andra - att den var grym.
Däremot är det nog ingen film man ska se ensam.
Vi får se! Vi hörs senare! Puss!


Kommentarer
Postat av: sannie

men din blogg e nice :)

de är som de säger, samt gillar jag de bilder som du lägger upp ^^ inspirerande

2010-01-24 @ 18:03:23
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0