2010 update

- Ja, det ska jag!
Jag har haft en paus sedan nyår nu.
Har faktiskt haft en dålig uppdatering det senaste. Ska bli ändring på det 
jag lovar.  Tänkte att jag kunde göra en liten lista som beskriver lite av
vad jag har sysslat med.

Tisdag - Joachim kom hit och vi chillade med film och sånt fint. 
Onsdag - Åkte jag och joachim till Göteborg och frös fringrarna
av oss. Toby och Jessica samt Sofie mötte oss på centralen när
allt var fixat för nyår stack vi hem till jessica. Det var mysigt!
Nyårsafton - vi gjorde oss iordning litegran hos Jessica sedan
åkte vi vidare till Jennie och gjorde oss i ordning och mötte upp
ett par grymt härliga vänner. Vi tog farväl av året med thaimat
innan vi stack till festen som vi skulle skåla in året på. (frös ihjäl
lite där också i väntan på bussen) Väl på festen var det toppen.
Träffade härligt nytt folk och alla var party hela natten och in på
morgonen. Jag gick och la mig runt sju tiden på en luftmadrass
i en gaderob. Madrassen ploppade hela natten och jag tyckte det
var jätte kul. (Förbättring, 07/08 sov jag på en strykbräda)
Dagen efter åkte vi och käkade pizza mitt ute i ingenstans. God
var den iallafall efter det åkte vi hem till jessica igen. Kollade på
film och myste!

Efter det har joachim varit hemma hos mig och är fortfarande kvar.
Har det allmänt bra och mår tiptop! (Minus att jag är en aning tät i
ena näsborren.) Livet leker och jag är på bra humör.
En dusch skulle iförsig inte skada.

nu blev det ett jättelångt inlägg.
Hoppas ni hade en bra nyårsafton, som jag.
Och att det nya året har börjat bra för er - Det har mitt.

Cya!
Puss





Kommentarer
Postat av: Señorta

Året kunde inte ha börjat bättre!

2010-01-07 @ 15:49:44
Postat av: Sandra

Hade bästa nyårsafton någonsin :D Helt galet kul! Du är inte ensam om att frysa ihjäl, brrr säger jag. vi hade 30 minusgrades hos oss :S haha Ha de bäst.



Stay COOL <3

2010-01-07 @ 23:08:04
URL: http://ssjonsson.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha åh älskar nyår 07/08 <3

PHIW! :D:D:D:D

2010-01-18 @ 16:06:55
URL: http://troublewhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0