Hultsfredsfestivalen 09


Denhär bilden råkade ploppa upp på mig på facebook. Från Hultsfredsfestivalen 09.
Min första tanke var att det är sjukt vad man kan ändras på så kort tid. Inte nog
med att mina kläder blev snodda tit som tatt men varför ägde jag ens vissa av
grejorna jag hade på mig och varför var jag stor som ett hus? Haha, men det är fint.
Min andra tanke var på hur gryyymt mycket jag längtar till sommarens festivaler.
Ni vet (ni som vart på festival) den där kännslan att sätta sig hos några helt för dig
ofrämmande människor, ta upp en öl ur väskan, prata om allt och ingenting, dansa
till folks festival-skivor som de har i sina cdspelare, knyta kontakter, göra galna saker,
bli bjuden på rave, dansa till gamla hits, titta på någon som kan coola trick, gå tillbaka
till campet, gå på bajamaja, sjunga håkan med någon i bajamajan brevid,
köpa en paddel, gå till träsket, köpa munkar, ha så mycket skrift och snoppar
på armarna att man inte kan räkna dem. Jag skulle kunna rabbla upp hur mycket
som helst. Festival är nog änsålänge det roligaste och skönaste jag vet i livet. 
Kännslan att komma bort från allt man kan kalla vardag och leva livet som ung, full
och härligt jävla glad i en vecka (oavsätt vad som händer) Det är helt underbart.
Vi ses på festival, pojkar och flickor!

När jag ändå är igång, ska ni på några festivaler i sommar?


  


Kommentarer
Postat av: johanna folmer

Åh, jaa vad man längtar! Absolut hade jag tänkt gå, vet dock inte.. men det visar sig väl. Vilka funderar du på?

2010-02-04 @ 16:43:07
Postat av: johanna folmer

* Åh, jaa vad man längtar! Absolut hade jag tänkt gå, vet dock inte vilka.. men det visar sig väl. Vilka funderar du på?





2010-02-04 @ 16:43:53
Postat av: sandra

så sjukt snygg är du! hihi

2010-02-04 @ 20:58:54
URL: http://sandraadam.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ska nog till arvika och hultsfred!

Hoppas på att träffa dig på någon festival, vore askul men overkligt!

2010-02-05 @ 00:59:09
Postat av: Sandra

Peace & love!!!!!!! De är så jäkla grym festival!! <3

2010-02-05 @ 18:23:26
URL: http://ssjonsson.blogg.se/
Postat av: Daniel Johansson

bil, roadtrip och hultsfred fan vad jag är pepp! hah

2010-02-05 @ 21:15:34
URL: http://divajohansson.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Jag var på P&L i somras och det var så grymt bra, allting var perfekt utom att det var så långt att gå till festivalområdet.. Ska självklart dit igen, det blev inte sådär smutsigt och äckligt som det blir på många andra festivaler utan var väldigt fräsch.

2010-02-06 @ 13:37:44
URL: http://chevny.devote.se
Postat av: Caroline

P&L säljer fler biljetter än vad det finns plats för folk och deras tält. Arvika 10 gäller nu!

2010-02-06 @ 22:05:10
URL: http://unicornspring.blogg.se/
Postat av: rosanna (camp punani)

Din paddel var riktigt fin! haha :)

2010-02-16 @ 19:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0