Update



Nu är jag hemma och ska snart packa, duscha och försöka klippa till
mitt hår.
Vet inte riktigt hur det ska gå med klippningen men jag ska nog
försöka satsa på något nytt snart ändå så ingen större fara.
Har iallafall vart i stan och hälsat på Gabbi och Mikael en liten stund. Träffat
deras nya hund tindra också, jag må ha småhundar men satan vad jag saknar
att ha stor hund.
Iallafall så missade jag bussen hem och stog i kylan i en halvtimme, inte att
rekomendera. Väl hemma så stack jag hem till Jennifer och drack kaffe med
henne, Disa och Tilda. Stressig men bra dag alltså.

Nu sitter jag och funderar på om jag vågar färga mitt hår själv eller om jag
ska vänta tills imorrn, har aldrig färgat det själv.
Har alltid vart hos frissör och någon enstaka gång har kompisar färgat det på
mig. - Är det svårt?
Så en liten snabb update på min dag.
Ska hoppa in i duschen nu så hörs vi efter det! Puss

-
är det bara för mig som blogg.se krånglar helt sjukt mycket?
Kan inte ladda upp bilder och inläggen jag skriver försvinner.


Kommentarer
Postat av: johanna folmer

ska du färga mörkare är det inte så svårt eftersom du redan har en mörk jämn färg! annars är det lite mera.. reskabelt, enligt mina erfarenheter haha

2010-02-10 @ 09:11:54
Postat av: Klara

Att färga håret själv kan vara det enklaste som finns,näst efter att cykla typ :) Och speciellt enkelt är det om du bara ska ha en färg i :)



Bena upp det, och smeta in en massa färg i utväxten, vänta ett par minuter (brukar stå rekommenderad tid) och sen smeta in resten. Precis som schampo typ ;D jag tror nog du klarar det!

2010-02-10 @ 22:09:40
URL: http://adysfunctionalsideofme.blogspot.com/
Postat av: Gabriella

HAHA, missade du bussen?!=(

Var det därför du ringde? Du skulle ringt igen haha!

2010-02-11 @ 12:47:54
Postat av: jessica

hahaha dennis för dig kanske det är svårt :/ hihihi skoja det är bara att kleta in färgen i håret ju

2010-02-12 @ 19:34:24
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: stephany

dennis!

nostalgia is going on in my bloooog.



loove

2010-02-17 @ 00:15:15
URL: http://tigeryouth.com
Postat av: dvps

snygg snubbe!

2010-03-01 @ 21:40:29
URL: http://dvps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0