Nyttighets söndag


bild på skrea strand i Falkenberg, sommarstaden as they say. - google.

Idag har jag sovit riktigt länge och när jag vaknade så
bestämde jag mig för att ha en extra nyttig dag då jag
inte var särsilt nyttig i helgen.

Har varit nere och hämtat en kopp grönt te och kollar på någon
film om beverly hills hemmafruar. Jag försöker planera ihop
min dag.

Dricka mer te
Träna
Sola
Äta något nyttigt
Träffa Nina

Visst låter det som en kanondag! Även om inte träna klingar
underbart i öronen så får man belöna sig med någonting, i
mitt fall sola. Det blir lite mer peppande då. Samtidigt som
jag har sommaren i baktanke, Jag vill vara nöjd sommar 010.
Vilket också var ett av mina mål för 2010.
Vi hörs senare finisar!
Puss



Kommentarer
Postat av: jen

jag borde ha en nyttighets vecka då jag är onyttig jämt!

2010-02-07 @ 15:39:25
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0