Ny design!

Som ni ser så har jag en helt annan design på min blogg och jag är mer än nöjd! Joachim som har hjälpt mig med det mesta (allt egentligen) jag har bara sagt på ett ungefär hur jag vill ha det som "Vitt och svart, inte mycket färg" - kanske inte det enklaste att göra en design med så värdelös beskrivning och snabba skisser av hur man vill ha det men det blev verkligen kanon! Har lite kategorier och sådant att fixa bara sen är allt klart!
Kan hända att några av er ser designen lite konstigt men tryck bara på F5 och uppdatera sidan så kommer det vara löst!

Vad tycker ni om min nya design?



Kommentarer
Postat av: joachim k

Jag tycker den är fett nice! eheheh

2010-02-25 @ 21:25:37
URL: http://joachimk.se/
Postat av: Suzanna

Ser bra ut!

2010-02-25 @ 22:01:31
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Postat av: elin

fett nice, indeed!

2010-02-25 @ 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0