Mardrömmar



Klockan är bara kvart över nio och jag är självmant uppe, vad hände?
Har drömt sjuka mardrömmar inatt.

Jag åkte tåg och åkte ned för ett stup och alla dog utom jag och en
kille till som bara skrek på hjälp hela tiden. Tillslut kom det några
för att hjälpa oss men de visade sig vara människohandlare och sålde
mig och hjälp-killen till en familj som privat hade expriment på olika
människor och vi blev satta i burar i en källare där det fanns andra
människor med olika frätskador och de hade opererat och liknande.
Kanske inte låter så särsilt hemskt, men i drömmen var det defenitivt
inte en trevlig plats att finnas på. 

Nu iallafall vaken och det ser ut att vara soligt och ljust ute vilket blir
kanon då jag ska ge mig ut och kolla på skor och sådär med emelie
idag. Men innan det så ska jag

- Till gymmet och springa lite
- Duscha
- Fixa mig
- äta frukost

Men vi hörs om ett tag, så får ni ha det kanoneerz! 
Puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0