life is good

Hej allahopa!
Sitter här fix färdig och har redan hunnit uträtta några sysslor, some good some bad.
Jag gick upp runt nio i morse (tidigt), tog en kopp te och la mig i sängen igen, framför
filmen Ghost of girlfriends past. Uppskattade livet då jag vet att många av er just
då satt i skolbänken.
Senare begav jag och min mamma oss och handlade lite småsaker. Blev två väskor,
och lite viktigheter till håret och deo och såntdär. Inget roligt.
Sen när vi kom hem lagade vi lasagne tillsammans. Lite mysigt, jag brukar inte vara
den som hjälper till i köket - är mer eller mindre värdelös - men det var mysigt.
Så nu har jag alltså ätit middag när jag brukar äta frukost.
Nu ska jag nog slå på någon serie eller något!
Och ni vet att om det är någonting så får ni gärna ställa frågor i till min mail
Eller lägga in en kommentar. Ni brukar vara rätt blyga när det gäller att kommentera
men äre något som ni vill att jag tar upp eller svarar på så go ahead!
Vi hörs senare hurrni!
Pusss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte ta mer bilder på dig själv?? hehe!

2010-02-08 @ 15:06:49
Postat av: Bella

Har du någon favorit film eller något sånt? :)

2010-02-08 @ 15:54:21
Postat av: sofie

kan du inte lägga upp lite bilder på din familj och närmsta vänner du har ? :)

2010-02-08 @ 18:03:13
Postat av: Ella

vet du att du är ganska lik justin bobby, om du kollar på the hills då!

2010-02-09 @ 14:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0