Kanon söndag


Jag och nina en sunkig kväll, bra tagsedan!

Dagen har gått ovanligt fort tycker jag men jag har
hunnit med en del.
  Jag har tränat, solat, duschat och fått i
mig mat. Nu sitter jag och väntar på Nina som ska komma hit,
 jag antar att vi ska se på någon film och ta det lugnt bara.
Känns som en kanon söndag!
Ännu bättre känns det att jag ska till Jönköping på onsdag.
Köpte biljetter för ett tagsedan vilket jag nog inte berättade.
Det är Joachim jag ska till självklart. Kommer bli toppen!
Vi hörs senare! Puss!


Kommentarer
Postat av: bella

läskigt att en människa kan va så fin.

2010-02-07 @ 21:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0