Hemmakväll ikväll


Då jag har varit aningen bakis idag så blev det en hemma lördag i sängen
med datorn, tv'n, fruktsallad och schlager chips som finns att köpa på ica.
En tjockis kväll med andra ord.
Självklart så kollade jag även in melodifestivalens start för 2010! Jag är
kanske inte den som ska slänga ur mig något om det då jag aldrig fastnat
för den grejen - melodifestivalen - Jag tyckte mest att jag såg Lady gaga
överallt. Alla kläderna/stilarna tjejerna hade på sig påminnde om hennes
redan använda grejer. Äh, Melodifestivalen är inte min grej.

Nu funderar jag på att verkligen bädda ner mig bland alla mina kuddar,
ta ett glas bubbelvatten och starta igång någon film.
Det låter inte alls fel faktiskt!

cya! Puss


Kommentarer
Postat av: Elinnnn

Eh hej? haha. Tänkte bara meddela att jag har sjukt tråkigt och har nyss läst om din blogg igen för att ha någonting vettigt att göra. Tack för kul och bra läsning :)!

2010-02-07 @ 15:12:49
Postat av: ida

du är verkligen oförskämt snygg..

2010-02-08 @ 22:45:22
URL: http://kulisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0