Got demons to fight

Jag fick en lång sovmorgon men det blev en lång dag. Fast
jag klagar inte. Jag gillar att ha mig sysselsatt. Känns lite som
att dagen i ära har varit till någon nytta mer än att ha slappat
framför datorn en hel dag.

Vaknade, check!
Fixade mig, check!
Gick ut och gick med Karolin (oplogade vägar), check!
Tränat, check!
Duschat, check!
Fixat mig igen, check!
släkt mys-middag, check!
Kaffe, check!

Nu väl hemma funderar jag på att kolla på någon film, jag har endel
som jag inte har sett. Inga som verkar toppen intressanta men det
är ett mysigt tidsfördriv att lägga en och en halv timme på av sitt liv.
Men först ska jag gå igenom min blogglista!
Hörs senare mina vänner!
Puss!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0