Fredag



Hej allesammen!

Är i jönköping nu, kom hit i förrgår och jag har det super bra!
Igår tog jag och joachim en lång fika med kaffe och snickerskaka
på ett mysigt fik här i stan - Klaras tror jag det hette. (Hade frågat
joachim men han powernapar, haha) Det var iallafall mysigt!

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska kanske börja göra
mig iordning snart. Blir förkrök och sen krogbesök till Bongo som
ligger här en bit bort bara. Hästpojken spelar, Ska bli skitkul!
Har inte så mycket mer att skriva mer än att jag har det toppen och
att vi ska ut ikväll. Mitt huvud är idé löst. Haha, tänker på att det ska
bli gott med en majsbiff sen. Har överlevt dagen på två koppar kaffe.

Vi hörs senare iallafall!
Ska svara på några få frågor jag har fått då!
PUSS


Kommentarer
Postat av: johanna folmer

Nää-ää Dennis, dags att upptatera snart va:)

2010-02-16 @ 21:04:53
Postat av: Maggiebell

hästpojken är ju underbara... synd att man inte är arton och kan komma in på klubbar än, haha.

2010-03-02 @ 09:45:48
URL: http://maggiebells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0